Hvorfor blogge?

Etter 35 år i skolen har jeg opparbeidet meg en god del erfaringer, samlet på minner og lært av egne og andres feil. Dette vil jeg ut i verden med, og en skoleblogg er et nyttig verktøy. Du kan lese videre om du vil bli opplyst, glad, oppglødd, sint, irritert eller hva som måtte dukke opp. 

Jeg finner at det viktigste er å gjøre hverdagen i skolen  trivelig og lærerik både for lærere og elever. Til dette trengs inspirasjon, råd og tips til å utnytte både økonomiske og faglige ressurser best mulig. Ingen har den beste løsningen, den er ikke funnet ennå. Men man kan ta med seg de gode rådene, de gode historiene og erfaringene fra andre, og så vil man se at veien blir litt lettere å gå. Du må gjerne kommentere mine innlegg, jeg lover å svare.

Mitt motto er at de voksne har valgt å jobbe i skolen, mens elevene må være der. Det forplikter!

Hanne

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

